| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Tea Toivanen
|
Lähetetty: Ma Tam 25, 2010 7:32 Viestin aihe: Vuoden juoksijawhippet 2009 - toimittakaa kuvia! |
|
|
Vuoden rata- sekä maastojuoksija sarjojen top 10 kuvat julkaistaan perinteisesti lehdessä, samoin vetskujen & tulokkaiden paras uros ja narttu.
Toimittakaa kuvat osoitteeseen lehti@whippetharrastajat.fi.
Laittakaa kuvan alkuperäinen versio, älä pienennä kuvaa.
Materiaalin viimeinen jättöpäivä on 1.2.2010. Jos ette jostain syystä millään ehdi tähän, ilmoittakaa etukäteen päätoimittajalle, jotta tietää kuvaa odotella! Lehti ilmestyy maailiskuussa ja päätoimittaja tarvitsee kuvat hyvissä ajoin, jotta lehti on ajoissa painossa!
** korjattu sähköpostiosoite 2.2.10 / Marita |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pirre
|
Lähetetty: Ke Tam 27, 2010 22:31 Viestin aihe: |
|
|
Olen toimittanut kuvat maastojuoksija 8. ja 10. jo heti, kun lista julkistettiin! Tarviiko nyt laittaa uudet kuvat?? _________________ "Joskus minusta tuntuu kuin ymmärtäisin kaiken, sitten palaan tajuihini" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Karo
|
Lähetetty: To Tam 28, 2010 12:34 Viestin aihe: |
|
|
| Ja minä taisin laittaa pienennetyn kuvan, josta kyllä tuli vastaus että on ok. Laitanko vielä ison kuvan? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Piiku
|
Lähetetty: Ma Hel 01, 2010 23:08 Viestin aihe: |
|
|
Mä yritin postia lähettää mutta jostain syystä se tuli takaisin???
Ihan varma en edes ole et onko Taimi ja kumppanit edes listalla ku en mitään listaa mistään löytänyt... Oonkohan puusilmä? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Scheiks
|
Lähetetty: Ti Hel 02, 2010 11:38 Viestin aihe: |
|
|
| Marraskuun 2 pvä on postitettu viesti tälle samalle palstalle otsikolla "W-H:n Vuoden 2009 juoksijat" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Marita
|
Lähetetty: Ti Hel 02, 2010 13:04 Viestin aihe: |
|
|
Näyttääpä olevan väärä sähköpostiosoite aloituksessa, oikea on lehti@whippetharrastajat.fi (piste fi, ei siis ..whippetharrastajat.net).
Korjattu nyt oikea meiliosoite ylläoleviin tietoihin.
ps. laittakaa samalla vaivalla kuva myös nettisivuilla käytettäväksi, web@whippetharrastajat.fi |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
antti.ruotsalo
|
Lähetetty: Ti Hel 02, 2010 20:27 Viestin aihe: |
|
|
| Marita kirjoitti: | Näyttääpä olevan väärä sähköpostiosoite aloituksessa, oikea on lehti@whippetharrastajat.fi (piste fi, ei siis ..whippetharrastajat.net).
Korjattu nyt oikea meiliosoite ylläoleviin tietoihin. |
Minäkin lähetien ensin tuhohon .net -päätteiseen ja takaisinhan se tuli bumerangina. KUMPI ON SE OIKEA
ja miksi tämmöistä .net päätteistä sitten levitetään jos se ei ole toimiva/virallinen WH-s-postiosoite.
kuten tässä alla esimerkki
| Johanna_K kirjoitti: | Nyt on sijoittuneet selvillä, onnea listalla sijoittuneille! Lehteen ja nettiin tarvitaan kuvat 10 parhaasta uroksesta ja nartusta, parhaasta veteraaninartusta, parhaasta veteraani uroksesta sekä molemmista nuorista koirista.
Toimittakaa kuvat osoitteeseen lehti@whippetharrastajat.net.
Laittakaa tulemaan kuvan alkuperäinen versio, älä pienennä kuvaa. |
_________________ -Whippet Racing Maailman Parasta Koiraurheilua-
kuvagalleria: http://maxwin.1g.fi
kotisivut: http://maxwin.fi/ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Marita
|
Lähetetty: Ke Hel 03, 2010 8:34 Viestin aihe: |
|
|
Eiköhän tuossa ole kyse inhimillisestä virheestä, luulen ma.
Whippetharrastajat ry:llä ei ole käytössään ainakaan minun tietojeni mukaan mitään .net päätteisiä osoitteita, vaan kaikki meiliosoitteet päättyvät @whippetharrastajat.fi
Toimihenkilöt-sivulla on aina ajantasalla olevat yhteystiedot http://www.whippetharrastajat.fi/toimihenkilot.htm |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
antti.ruotsalo
|
Lähetetty: Ke Hel 03, 2010 9:55 Viestin aihe: |
|
|
| Marita kirjoitti: | Eiköhän tuossa ole kyse inhimillisestä virheestä, luulen ma.
Whippetharrastajat ry:llä ei ole käytössään ainakaan minun tietojeni mukaan mitään .net päätteisiä osoitteita, vaan kaikki meiliosoitteet päättyvät @whippetharrastajat.fi
Toimihenkilöt-sivulla on aina ajantasalla olevat yhteystiedot http://www.whippetharrastajat.fi/toimihenkilot.htm |
Väännetään nyt ku kerran aloitettiin olin kyllä näkevinäni aikaisemminkin, että JohannaK käytti tätä .net päätteistä osoitetta ja oli muistaakseni siellä toimihenkilöt tiedoissakin JohannaK kohdalla.
Kun lähetin hänelle kuvia, eikä mennyt perille (mainitsin hänelle siitä) hän lähetti postia, että oli päässyt täyttymään. Erikoista, hiukka erikoista.
No mikäs se tämä sitten on. Domainkeskus.com >domainhaut haulla löytyy tämmöinen.
DOMAIN: whippetharrastajat.net
RSP: n/a
URL: n/a
created-date: 2009-09-24 11:15:03
updated-date: 2009-11-26 15:59:53
registration-expiration-date: 2010-09-24 11:15:04
owner-organization: Whippet Harradstajat ry
owner-name: Marina Aaltio
owner-street: Ruovedenkatu 16 C 49
owner-city: Tampere
owner-state: Tampere
owner-zip: 33720
owner-country: FI
owner-phone: +358.403301211
owner-fax:
owner-email: marina.aaltio@gmail.com _________________ -Whippet Racing Maailman Parasta Koiraurheilua-
kuvagalleria: http://maxwin.1g.fi
kotisivut: http://maxwin.fi/ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Scheiks
|
Lähetetty: Ke Hel 03, 2010 19:43 Viestin aihe: |
|
|
Kuten Marita jo totesi, Whippet-Harrastajat ry:lla on VAIN .fi päätteisiä sähköpostiosoitteita.
Tuo .net päätteinen joka löytyi domainhaulla johtuu siitä että meille yritettiin myydä näitä erilaisia päätteitä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Marita
|
Lähetetty: To Hel 04, 2010 10:31 Viestin aihe: |
|
|
Ei kyllä varmana ole toimihenkilöt-sivulla ollut virheellisiä meiliosoitteita, tai sitten itsekseen muuttuvat
Mutta eiköhän oikea osoite ole nyt selväksi tullut. Pahoitteluni asianosaisten puolesta tästä sekaannuksesta. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|