| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Ansku
|
Lähetetty: Ke Tou 14, 2008 22:34 Viestin aihe: |
|
|
Me tavattiinkin Sofin kanssa Kimi ja Zelda täs yks päivä! Kaveri asuu samassa rapussa . Lähtekää joskus lammasaitaukseen, ennen kun lampaita tulee? Zelda ainaski kyllä hyppää sen aidan yli, mutta jos ei ole karkailevaista sorttia niin siinä voi ainakin juoksuttaa huoletta! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kimi
|
Lähetetty: To Tou 15, 2008 17:05 Viestin aihe: |
|
|
No tekö ne sit olitte?? Mies kertoki et oli törmänny wiipottimeen tos talon edessä! Hitto vieköön..iliman muuta lähetään joku päivä!
Zelda ainakaa vielä ei ole aidan yli pompannu, se tosin on ihan himoissaan katellu noita jäniksiä mitä aika tiuhaan juoksentelee tossa ristiin rastiin, et perään lähtee varmaan jos näkee, samoin sorsien. Sillon se ei kyllä kuule eikä näe mitää. Kimi taas on niin tollo ettei tajuu  _________________ Whippetpoitsu Kimi 01/2007
Greyrouva Zelda 06/2001
....ja kolmannesta haaveillen  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ansku
|
Lähetetty: Ti Tou 20, 2008 11:39 Viestin aihe: |
|
|
| heh, Kimi vaikutti aika innokkaalta Sofin perään. Saas nähdä mitä siitä tulee! Sitten kun seuraavan kerran tulen sinnepäin niin ilmoittelen täälä. Varmaan torstaina iltasella olisin tulossa, täytyy katsoa, kun agilityharkat on klo 19-20, että meneekö liian myöhäiseksi. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
DogManStar
|
Lähetetty: Ti Kes 10, 2008 18:52 Viestin aihe: |
|
|
Millonkahan saataisiin miitinki aikaiseksi  _________________ "Sometimes I have to wonder about the dog in me" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ansku
|
Lähetetty: Ma Kes 16, 2008 10:30 Viestin aihe: |
|
|
oho, tää on vähän kuivunu kokoon tää miitinkien järkkäily. Kaamee kiire tuntuu ainakin mulla olevan koko aika . Mutta nyt järkkäilemään vaan! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
nellitys
|
Lähetetty: Ma Kes 16, 2008 18:44 Viestin aihe: |
|
|
Hei onko kukaan lähdössä Jyväskylästä heinäkuun puolessa välissä Kokkolan näyttelyyn? Oltais nimittäin kyytiä vailla, vaikka ihan turisteina paikanpäälle mentäiskin  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Riikka
Liittynyt: 05 Lok 2006 Viestejä: 178 Paikkakunta: Multia/Sahrajärvi
|
Lähetetty: Pe Kes 27, 2008 21:50 Viestin aihe: |
|
|
Mää nyt tunkeudun samaan ketjuun.. Meinaan kun on muutettu suht lähelle Jyväskylää...  _________________ Minä olen minä enkä kukaan muu..  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kimi
|
Lähetetty: Su Hei 20, 2008 9:47 Viestin aihe: |
|
|
Tunge vaan Riikka! Ei tänään kukaan olis lähdös riekkumaan, vaikka Tiituspohjaan? En kyl osaa mennä sinne  _________________ Whippetpoitsu Kimi 01/2007
Greyrouva Zelda 06/2001
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Riikka
Liittynyt: 05 Lok 2006 Viestejä: 178 Paikkakunta: Multia/Sahrajärvi
|
Lähetetty: Su Hei 20, 2008 13:38 Viestin aihe: |
|
|
Ei oo mullakaan mitn havaintoa et missä Tiituspohja on...
Meillä täällä on kivat maastot mitä käyttää... Tällä hetkellä vaan mä oon ollu ite siinä kunnossa, että kovin metsään en ole suostunut lähtemään.. _________________ Minä olen minä enkä kukaan muu..  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ansku
|
Lähetetty: Ma Hei 21, 2008 9:39 Viestin aihe: |
|
|
Tiituspohja on ennen Laukaata kun JKLästä lähdetään sinnepäin. Löysin muuten Seppälän Suurkirppiksen läheltä hiekkakuopat Tai ihan kuopille asti en menny, mutta siellä ne tönöttää . Me voitais ilomielin lähteä riekkumaan vaikka joku ilta. VKL ollaan mökillä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kimi
|
Lähetetty: Ma Hei 21, 2008 11:00 Viestin aihe: |
|
|
Mä löysin hienosti Tiituspohjaan woop woop! Eikä ollu ketään muita siellä. On siellä kyllä lääniä riekkua! Zelda ei oikeen viittiny juoksennella ympäri ämpäri, mut nautti sit jolkotella siel metsissä Kimi oli ku lehmä kesälaitumelle päästettäessä  _________________ Whippetpoitsu Kimi 01/2007
Greyrouva Zelda 06/2001
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
DogManStar
|
Lähetetty: Su Syy 14, 2008 23:49 Viestin aihe: |
|
|
Pitäskö nyt syksylle sopia joku tapaamispäivä? _________________ "Sometimes I have to wonder about the dog in me" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Elina
|
Lähetetty: Ma Syy 15, 2008 12:58 Viestin aihe: |
|
|
Me ainakin tultaisiin mielellään mukaan tapaamiseen!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ansku
|
Lähetetty: Ma Syy 15, 2008 18:44 Viestin aihe: |
|
|
mekiiii halutaan tulla!!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
DogManStar
|
Lähetetty: Pe Tam 29, 2010 11:50 Viestin aihe: |
|
|
Hei pitkästä aikaa!
Jyväsjärven jäällä on tosi kivaa! Olen pyörinyt siellä miltei päivittäin Tirrin kanssa. Onko kukaan halukas liittymään seuraamme joku päivä? Pääsis tuo tyttö juoksemaan kaltaisensa kanssa kunnolla.
Mulle käy melkeinpä milloin vaan  _________________ "Sometimes I have to wonder about the dog in me" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|